[Pardus-kullanicilari] ttnet wifi bağlantı sorunu

CoskunAKTAS at iaosb.com.tr CoskunAKTAS at iaosb.com.tr
2 Nis 2010 Cum 11:31:45 EEST

Merhaba Arkadaşlar

TTnet wifi ile internete çıkmaya çalışıyorum. Ağ yöneticisinde kablosuz
bağlantıyı seçiyorum. ESSID olarak ttnet wifiyi buluyorum. Güvenlik
türünde doğrulama yok işaretli. Bu şekilde 169.254.175.52 ip  alıyorum.

Sonra firefoxu açtığımda bağlantı yapamıyorum. Firefox bağlantı
ayarlarında vekil sunucu yok ayarlı. Acaba nerede yanlış yapıyorum?

Coşkun AKTAŞ

Kendinizi özgür hissetmek ve virüslerden kurtulmak için Tübitak'ın yazdığı
ücretsiz işletim sistemi PARDUS'u kullanın.

http://www.ozgurlukicin.com/ia/

İZMİR grubuna katılmak için aşağıdaki linki tıklayın.