[Pardus-kullanicilari] Hava Durumu

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
1 Nis 2010 Per 10:10:17 EEST

01.04.2010 09:54, Zafer OSMANOGLU yazmış:

> 0 312 302 25 95 Bu Bilgi işlem şube müdürünün telefon numarasıdır.
> İlgilenen arkadaşlar buradan ulaşabilirler.
Selamlar,
Yazmak sorun değil ama Türkiye meteorolojisinin çok güzel bir namı yok
bildiğim kadarı ile. Kaldı ki bu işi yapan ve il il görebildiğiniz bir
yazılım zaten var Pardus'ta... Hal böyle iken aynı yazılımı yeniden
yapmanın faydası olacak mı?

Madem böyle bir resmi beraberlik olacak keşke bu MEB ile olsa idi. Zira
Pardus kurduğum öğretmen yakınlarıma bir de virtualbox ile findoz
kurarken çok acı çekiyorum! Çok ağrıma gidiyor... :(

--
Kolay gelsin,
Mucip:)