[Pardus-kullanicilari] Ynt: İnternet Cafe için linux

hadildonmez at mynet.com hadildonmez at mynet.com
29 Eyl 2009 Sal 23:25:44 EEST

From:
Volkan Zeytun <volkan.zeytun at gmail.com>
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
Subject: [Pardus-kullanicilari] İnternet Cafe için linux

Selam arkadaşlar,

internet kafemde sadece internete giren bilgisayarlarım için pardus
kurmak
istiyorum.
Ancak handycafe yi nasıl çalıştıracağımı bilmiyorum, yardımcı olabilir
misiniz ?

--
İyi Çalışmalar
Volkan ZEYTUN

------------------------------

Volkan Bey yapmaya çalıştığınız şey oldukça karışık.

Şöyle ki:

Kafede, bazı bilgisayarlarda Pardus, bazılarında Windows olacak. HandyCafe
ve diğer kafe kontrol yazılımları (bildiğim kadarıyla) Pardus kurulu
bilgisayarlarla çalışamaz. Client programcığını bu makinelere Wine ile
kurmayı deneyebilirsiniz ama sonuç alınacağını sanmıyorum. Bu durumda, ya
Pardus'lu ve Windows'lu bilgisayarlar için iki ayrı ana makine
yapacaksınız, ya da ana makinenize Linux kurup, kafeyi yönetmek için
aşağıda verdiğim bağlantıdaki Cafe Con Leche programını kullanacaksınız.

Asıl sorun şu ki bu program Pardus depolarında yok. Pardus'un herhangi bir
sürümünde kurup kullanabilen birisini de henüz duymadım. Geliştiriciler
nedense İnternet kafe konusuna biraz uzak duruyor.

Eğer denemekte yarar olduğunu düşünüyorsanız, geliştiricilerden programın
pisi paketi için istekte bulunabilirsiniz.

Programla ilgili bağlantı şu:

http://wiki.lapis-linux.org/index.php/Cafe_Con_Leche

Saygılarımla.

H.Adil Dönmez

		Ücretsiz dinlemek için yüzbinlerce şarkı Kavun'da! Tıkla, dinle.