[Pardus-kullanicilari] Ubuntu tabanlı Pardus

Cem Topuz topuzcem at gmail.com
25 Eyl 2009 Cum 08:39:29 EEST

Merhaba,
Bende Ubuntu kullananlardanım, geçen üniversiteme(Ankara Üniversitesi)
gittim kütüphanedeki bilgisayarlara Pardus yüklemişler, askerlik tecilimi
bozdurmaya gittim gördüğüm bütün bilgisayarlara Pardus yüklemişler. Çok
hoşuma gitti. Bu değişim yavaş yavaş başladı. Her neyse bende Pardusa geçmek
için çok çaba harcadım ama bir türlü alışamadım. KDE4 kasmış, kullanımı zor.
Aradığınız programı bulmak zor. Yanlış programa girince acaba bumuydu diye
kapatıp diğer programı aramak uzun sürüyor. Kurulumdan sonra gelen simgeler
aşırı büyük. Oysa ubuntu Pardusa göre çok daha kolay. Daha az gereksinimleri
var. Mesela Pardusta ses kartımı tanıtamadım. Forumlarda istediğim cevabı
alamıyorum. Keşke birisi sorularıma şöyle yüzyüze cevap verse bilgisayarımda
bana birşeyler gösterse de bende Pardusa geçsem diyorum ama olmuyor.
Forumlarla ve maillerle istediğim yere ulaşamıyorum. Veya haftada birgün
geliştiricilerin yanına gidebilsem. Pardus CDlerini çoğaltıp arkadaşlara
dağıtıyorum ama bende çok bilgili olmadığım için onlara yardımcı olamıyorum.
Yeni başlayanlar biraz birşeyler görmek istiyor.