[Pardus-kullanicilari] Kablosuz bağlantı sorunu...

Hasan Alp İNAN hasan at trlinux.org
24 Eyl 2009 Per 13:11:36 EEST

21 Eylül 2009 Pazartesi günü (saat 13:28:56) Omer Ozen şunları yazmıştı:
> Merhaba,
>
> Evet, gözümden kaçmış, her defasında dediğiniz komutu vermem gerekiyor.
>
> Uyarlayıcı ağı buluyor, ancak bağlanmaya gelince, bir süre bağlanmaya
> çalışıyor, sonra adres bulunmadı, IP adresi bulunmadı deyip vazgeçiyor.
>
>  Anlaşılan bununla bağlanamayacağız. :-(
>
> Elimde daha önce kullandığım RetailPlus marka bir uyarlayıcı var. O
> bağlanıyor, ancak bir beş-on dakika sonra bağlantıyı kesiyor.
>
> Teşekkürler.
>
> Ömer Özen

Merhaba Ömer bey

Bu bağlantı kopması şu şekilde mi oluyor?: Bilgisayarı açıyorsunuz kablosuz
ağa bağlanmıyor elle bağlantı yapıyorsunuz yaklaşık 5 - 6 dk sonra
kendiliğinden ağdan düşüyor. Daha sonra siz tekrar ağa bağlanıyorsunuz bazen
hiç düşme olmuyor bazen de tekrarında 5 -6 dk sonra düşüyor.

İyi çalışmalar.

--

Hasan Alp iNAN
http://trlinux.org

Linux sizin katkılarınızla büyüyecektir. Linux kullanın!

"Bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve özgür kullanmak için TÜBİTAK/UEKAE
bünyesinde geliştirilen ücretsiz ulusal işletim sistemi PARDUS'u kullanın.
Binlerce uygulama ve oyun ile tanışın. Güvenliğinizi tehdit eden virüslerden
kurtulun. Ülkemiz için, geleceğimiz için PARDUS işletim sistemini
kullanın/kullandırtın/önerin."

Yüksel Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.
Ne Mutlu Türküm Diyene! - Mustafa Kemal ATATÜRK