[Pardus-kullanicilari] Klasik başlatma menüsünde 'Sistem bilgileri' görünmüyor

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
23 Eyl 2009 Çar 23:34:05 EEST

Arkadaşım
Klasik menü yü değiştir kick-off menüde Sistem Bilgilerini maus ile
masaüstüne taşı ve daha sonra klasik kde menüsüne dön artık özlediğin sistem
bilgileri menüsü karşında tıkladığın zaman KDE 3.5 deki gibi görebilirsiniz
tabi bir farkla artık cpu ısı değerinide bünyesine kattı. Kick-off menü de
olup klasik menüde olmayışı herhalde 2009.1 de düzeltilmiş olur . Bu arada
kick-off menüden klasik menüye geçtiğinizde küçük bir sorunla
karşılaşırsanız sistemi yeniden başlattığınızda bunu aşmış olursunuz.Kolay
gelsin