[Pardus-kullanicilari] pardus 2009 kurulum

Rapstar_Rafy rapstarrafy at gmail.com
23 Eyl 2009 Çar 01:44:40 EEST

Pardus kurulumuna başlamadan önce gelen ekran da F4 tusuna basarak guvenli
kipte başlatırsanız sorun ortadan kalkacaktir. bende de aynı sorun olmuştu
bu şekilde düzeltmiştim . eğer o da olmazsa F5 tuş u ile kernel i güvenli
kpte başlatıp biosu duzenlemesini bekleyip sonra tekrar güvenli kipte
çalıştırmayı deneyin. Nitekim kurduktan sonra ekran karti driverini bulup
kurmanız gerekmektedir. laptoplarin çoğunda karşılaşılan bi sorun bu :)
kolay gelsin.