[Pardus-kullanicilari] pardus 2009 2010! ve devamı

Hasan Alp İNAN hasan at trlinux.org
21 Eyl 2009 Pzt 15:59:18 EEST

18 Eylül 2009 Cuma günü (saat 18:29:06) Onur Küçük şunları yazmıştı:

>  Şu anki sürüm politikamız her sene bir majör sürüm çıkarmak (2008,
> 2009 vs.) ve her majör sürümden makul bir süre sonra (güncelleme
> boyutu, hata düzeltmeleri ve kullandığımız bileşenlerdeki önemli
> güncellemelere bağlı olarak) 2 ya da daha fazla minör sürüm çıkarmaya
> dayalı (2009.1 vs.). Hatta 2009.1 tarihi üzerine çalışmalar ufaktan
> başladı, ancak ortada henüz net bir tarih yok.

Onur Bey belki konu dışı bir soru olacak ama KDE 4.3.x geçişi 2009.x 'in bir
sürümüne mi bırakıldı yoksa 2009 sürümünde bir geçiş planlanmakta mı? Sürüm
notlarında bir çok yeni eklemenin yapıldığı ve hatanın giderildiği belirtilen
KDE 4.3.x geçişini merakla beklediğimi belirtmek isterim.

İyi çalışmalar.
--

Hasan Alp İNAN
http://trlinux.org

"Bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve özgür kullanmak için TÜBİTAK/UEKAE
bünyesinde geliştirilen ücretsiz ulusal işletim sistemi PARDUS'u kullanın.
Binlerce uygulama ve oyun ile tanışın. Güvenliğinizi tehdit eden virüslerden
kurtulun. Ülkemiz için, geleceğimiz için PARDUS işletim sistemini
kullanın/kullandırtın/önerin."

Ne Mutlu Türküm Diyene - Mustafa Kemal ATATÜRK