[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009 ve Philips SHB6100

Kaan AKŞİT kunguz at gmail.com
20 Eyl 2009 Paz 22:23:25 EEST

Kdebluetooth4 uygulamasını açıyorum ve bağlanmaya çalışıyorum ancak aygıtı
uygulama bulduğu halde hiçbir girdi hizmeti bulunamadı diyor. Bilen
arkadaşların yardımlarını bekliyorum, aşağıda ki adreste Ubuntu için bir
çözüm önerilmiş bunu Pardus'a uyarlamamanın bir yolu yöntemi var mıdır?

https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/bluez-gnome/+bug/284994