[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009 ve Pulseaudio

Kaan AKŞİT kunguz at gmail.com
19 Eyl 2009 Cmt 23:47:23 EEST

Ozan bey, söylediğiniz için teşekkür ederim. Birde skype'ın yeni sürümünü
deneyeceğim ancak hatırlayacağınız gibi benim daha önceden virtualbox ilede
bir sorunum olmuştu ve o seferde siz yeni pulseaudio sürümü çıktığında
denemelerini yaparız demiştiniz. Hatta ilk size denetirim demiştiniz.
Sorunum ALSA seçili şekilde Virtualbox'ta sesin kesik kesik gelmesi idi.
Pulseaudio'u seçincede ses kaydedemiyor olmam idi.