[Pardus-kullanicilari] Açılış ve kapanışla ilgili sorun (tekrar)

Gökhan Yurdusev gyurdusev at gmail.com
19 Eyl 2009 Cmt 11:37:06 EEST

Merhaba,

Paket güncellemesinde sadece openoffice paketleri vardı eski
olan...güncelleme bittikten sonra kdmrc dosyasını sildim ve de tekrar
yükledim. Sorun çözüldü. Tekrar bozmaya çalıştım, bozamandım. Zamanım çok
olmadığı için 1 kere denedim bozmayı ama olmadı..bu gece tekrar kurcalayarak
bozmayı deneyeceğim. Openoffice dosyaları ile bir alakası var mıdır?