[Pardus-kullanicilari] Grub Error 18 Hatası ( Çok acil)

Gökhan Yurdusev gyurdusev at gmail.com
18 Eyl 2009 Cum 16:32:16 EEST

Bu arada, çalışan Pardus CD si bu soruna çözüm olmaz mı? Çok derin
bilmemekle birlikte, çalışan Cd ile partition boylarının ayarlanıldığını
hatırlıyorum.

Lisanslı olduğunuz için korsan medya ile kurulum yapsanız da telif hakkı
sorunu yaşamayacağınızı düşünüyorum. Kaldı ki Türkiye'de yaşıyoruz, kim bu
sorunu yaşıyor?
2009/9/18 Furkan Bölükbaşı <furkanbolukbasi at gmail.com>

> şu aşamada bir windows dvdsi edinemiyorum malesef. ancak kurtarma dvd si
> elde edebilirim gibi görünüyor, o da partitionları bölümlemede bana seçenek
> sunmuyor.
>
> peki bu durumda, windows vista dvd sini korsan olarak elde ettiğimde ve
> kurduğumda, lisans bilgilerim de bulunduğu halde sorun teşkil eder mi? yani
> lisansım varsa lisanslı ürünün korsanını kurmak beni hukuki açıdan zor
> durumda bırakır mı?

>>> 70 gb - windoıws diski