[Pardus-kullanicilari] tv kartını çalıştırma

hayati cün hcun_34 at hotmail.com
18 Eyl 2009 Cum 14:44:32 EEST

sağol dostum. dediklerini yaptım ama hala tv kartı çalışmıyor :( tvtime kullanıyorum bunun bi ayarı var mı ayrıca tv kartı kodeli mentor die geçiyor şu adreste var http://www.bttv-gallery.de/ özellikleri şöyle:
 878TV Rev.3D sold as: Mentor TV Card

chips: Fusion 878A 25878-13, hef4052bt, vrd866b, xtal8, xtal28

tuner: FM1216

connectors: FM, TV, remote, Audio, Video, S-V/CCD (4pol)
GPIO_0= 4052.A0GPIO_1=4052.A1GPIO_3=4052.nEGPIO:0x00: TV (mono), Radio (mono)0x01: TV (mono, louder and
better than 0), Radio (stereo)0x02: n.c.0x03: n.c.0x08: Mute

00:12.0 Multimedia video
controller: Brooktree Corporation Bt878 (rev 11)
Flags: bus master, medium devsel, latency 32, IRQ 900:12.1 Multimedia
controller: Brooktree Corporation Bt878 (rev 11)
Flags: bus master, medium devsel, latency 32, IRQ 9bttv0: Bt878 (rev 17) at
00:12.0, irq: 9, latency: 32, mmio: 0xe4101000bttv0: gpio: en=00000000,
out=00000000 in=00ffffff [init
#1]

şimdi ben bu kartın card numarasını ve tuner numarasını nerden bilcem kaç die ? site vermişsin ama ben biraz araştırdım card no: 13 tuner no:53 die galiba ama ne kadar doğru bilmiyorum :( yardımcı olursanız sevinirim dostlar