[Pardus-kullanicilari] tv kartını çalıştırma

hayati cün hcun_34 at hotmail.com
18 Eyl 2009 Cum 00:00:56 EEST

arkadaşlar elimde bt 878 çhipset zannedersem tv kartı var baktım brooktree die geçiyor xp de avermedia sürücüsü ile çalışıyordu caffein tanımadı kartı görmüyor yani. onun dışında tvti ile de ayarlayamadım bana yardımcı olursanız sevinirim :( forumlarda tv kartı tanıtma var hepsini uyguladım. tv kartını tanıyıp tanımadığını nerden anlayabilirim ? teşekkürler özgür insanlar

Live.com'u deneyin - hızlı ve kişiselleştirilmiş giriş sayfanızla istediğiniz her şey tek bir yerde.
http://www.live.com/getstarted