[Pardus-kullanicilari] amsn ile sesli görüşemiyorum

hayati cün hcun_34 at hotmail.com
17 Eyl 2009 Per 18:45:39 EEST

From: hcun_34 at hotmail.com
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
Date: Thu, 17 Sep 2009 08:40:50 -0700
Subject: [Pardus-kullanicilari] (konu yok)

arkadaşlar sizi tekrar rahatsız ediyorum ama :( amsn de arkadaşım ile sesliş görüşemiyorum :( sesim gidiyor fakat arkadaşımın sesi bana gelmiyor hopörlör çalışıyor ilk etapta sesi geliyor ama sonra gelmiyor sebep ne olabilir yardımcı olursanız sevinirim.

Diğer Windows Live™ özelliklerine göz atın. Sadece e-posta iletilerinden daha fazlası
Kendinizi ifade edin: giriş sayfanızı Live.com ile istediğiniz biçimde tasarlayın.
http://www.live.com/getstarted