[Pardus-kullanicilari] yazıcı tarama ve kopyalama yapmıyor değerli arkadaşlar

hayati cün hcun_34 at hotmail.com
17 Eyl 2009 Per 17:38:35 EEST

skanlite çalışıyor teşekkürler bunu arıyordum ben de şimdi hp yöneticiden bu komutla hallettim olayı. bütün yardımlarınız için teşekkürler arkadaşlar. bu arada pardusu 2 gün oluyor kuralı herşeyini öğrenmeye çalışıyorum harika bir sistem. windowsu bu ün kardeşim kullanırken her zamanki gibi gene çöktü umarım pardusta böyle sorunlar olmaz. bu sistem için uğraşan herkeze şükranlarımı sunuyorum hepinizden allah razı olsun herşey özgürlük için ;)