[Pardus-kullanicilari] pardus yine açılmıyor :( :(

mustafa orkun acar mustafa_turqsoft at hotmail.com
16 Eyl 2009 Çar 22:35:49 EEST

  birkaç gün önce açılışta mudur hatası veriyordu. mudur=forcefsck yada öyle bir şey yazdığımda tekrar açılmaya başlamıştı. şimdi yeniden açılmıyor bu kez başka bir hatayla.
ext4- fs error gibi bir ileti var. bir önceki hata da dosya sistemiyle alakalıydı. anlaşılan ext4 pardus a düzgünce uygulanamamış. bu sorunun bir çözümü var mı? modemimde sorun var. sadece son kurulan işletim sisteminde çalışıyor. banka işlemleri için firefox 3.5 gerekli. dolayısıyla pardus 2009. 2009 açılmadığından 2008 den yazıyorum ama 2008 işimi görmüyor. bu gidişle -hiç istemeyerek- windows'a döneceğim. zavallı bir sistem ama en azından hatasız açılıyor. 1 yıllık pardus macerem sona erebilir..:(

Sadece e-posta iletilerinden daha fazlası: Diğer Windows Live™ özelliklerine göz atın.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/