[Pardus-kullanicilari] Mediatomb sunucu

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
16 Eyl 2009 Çar 22:23:43 EEST

2009/9/16 Gökhan Yurdusev <gyurdusev at gmail.com>

> Emre bey, XBMC için herhengi bir girişim olabilecek mi acaba? SAnırım hem
> player hem de server olarak çok rahat kullanıla bilen bir program.

XBMC'yi ben de istiyourm ama ben bakmiyorum. Sanirim paketle ilgili sorunlar
vardi sistem kutuphanelerini kullanmamasi ile ilgili. baska bir
gelistiricinin playground'unda vardi bi ara, hala olabilir, bir
deneyebilirsiniz.

Ayrıca, mediatomb çalışan bilgisayara hangi media player ile bağlanıp,
> playlist ve diğer sunulan bilgileri işleye biliyoruz? Ben VLC ile denedim
> UPNP olarak fakat sonuç alamadım. Tecrübeniz var mıdır?

Ben mediatomb'dan XBMC'ye stream ettim video muzik vs. Bunun icin normalde
bi ayar gerekmemisti diye hatirliyorum, sadece servisi calistirip, sonra
menu girdisinden gerekli yerleri medya kutuphanesine ekledigimde gozukmeye
baslamisti. Diger yazilimlarla iligli tecrubem yok ama mediatomb'un
sitesinden bir okuyun isterseniz.

Emre