[Pardus-kullanicilari] Mediatomb sunucu

Gökhan Yurdusev gyurdusev at gmail.com
16 Eyl 2009 Çar 17:40:00 EEST

Emre bey, XBMC için herhengi bir girişim olabilecek mi acaba? SAnırım hem
player hem de server olarak çok rahat kullanıla bilen bir program.

Ayrıca, mediatomb çalışan bilgisayara hangi media player ile bağlanıp,
playlist ve diğer sunulan bilgileri işleye biliyoruz? Ben VLC ile denedim
UPNP olarak fakat sonuç alamadım. Tecrübeniz var mıdır?

Selamlar,

Gökhan