[Pardus-kullanicilari] Yazıcıdan çıktı alamıyorum

Hasan Alp İNAN hasan at trlinux.org
16 Eyl 2009 Çar 15:44:21 EEST

16 Eylül 2009 Çarşamba günü (saat 12:15:42) Osman Ersin MERT şunları yazmıştı:
> yazıcım Canon Lbp5000 yazıcı yapılandırmasından tanıttım görüyor
> hatta araç çubuğunda bile çıkıyor ama çıktı alamıyorum
> ilgilenlere teşekkürler

> Windows Live tüm arkadaşlarınızla tek bir yerden iletişim kurmanıza
> yardımcı olur.
> http://www.microsoft.com/turkiye/windows/windowslive/products/social-networ
>k-connector.aspx

Merhaba Osman bey

Yaptığım küçük bir araştırmada aşağıdaki bilgilere ulaşabildim. Öncelikle
aşağıdaki dosya Canon'ın bu yazıcı için hazırladığı sürücü paketi. Paketi
indirip içine bakmadım. Yalnız desteklediği dağıtımları aşağıda yazıyorum.

CAPTDRV180.tar.gz

Canon CAPT Printer Driver for Linux

This software is a CAPT printer driver that provides printing functions for
Canon LBP printers operating under the CUPS (Common UNIX Printing System)
environment, a printing system that operates on Linux operating systems. To
use this software, please read the online manual before installing the driver.

Version   1.80

Released on   28-11-2008

Operation check has been made on:
Turbolinux 10 Desktop
Turbolinux 10 F...
Turbolinux 10 S
Turbolinux FUJI
Turbolinux Home
MIRACLE LINUX V3.0(Asianux Inside)
MIRACLE LINUX V4.0(Asianux Inside)
Red Hat9
Red Hat Professional Workstation
Red Hat Enterprise Linux V.4
Red Hat Enterprise Linux V.5
Mandriva Linux One 2008
Mandriva Linux Powerpack 2008
SUSE LINUX PROFESSIONAL 9.3
Novell Linux Desktop9
SUSE Linux 10.0(openSUSE)
SUSE Linux 10.1(openSUSE)
SUSE Linux 10.2(openSUSE)
SUSE Linux 10.3(openSUSE)
SUSE Linux 11 (openSUSE)
Fedora Core 4
Fedora Core 5
Fedora Core 6
Fedora Core 7
Fedora 8
Fedora 9
Ubuntu 7.04 Desktop
Ubuntu 7.10 Desktop
Ubuntu 8.04 Desktop
Vine Linux 3.1/3.1CR
Vine Linux 4.1
Vine Linux 4.2
Debian GNU/Linux 3.1 rev2
Debian GNU/Linux 4.0

Before you use this driver, you need to install Ghostscript which includes the
common API.Please install the Ghostscript before you install the driver.

Bu paketi deneyebilirsiniz. Ayrıca aşağıdaki linkte de yazıcının Linux
üzerindeki kullanımıyla ilgili bilgiler var.

http://www.openprinting.org/show_printer.cgi?recnum=Canon-LBP-5000

https://help.ubuntu.com/community/HardwareSupportComponentsPrinters/CanonPrinters/Canon_LBP_2900

İyi çalışmalar.
--

Hasan Alp iNAN
http://trlinux.org

"Bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve özgür kullanmak için TÜBİTAK/UEKAE
bünyesinde geliştirilen ücretsiz ulusal işletim sistemi PARDUS'u kullanın.
Binlerce uygulama ve oyun ile tanışın. Güvenliğinizi tehdit eden virüslerden
kurtulun. Ülkemiz için, geleceğimiz için PARDUS işletim sistemini
kullanın/kullandırtın/önerin."

Ne Mutlu Türküm Diyene! - Mustafa Kemal ATATÜRK