[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009'da yazıcı paylaşımı

Koray Ozdemir 186600 at gmail.com
16 Eyl 2009 Çar 10:16:17 EEST

merhaba;

Evet yazıcım samsung scx-4200 .

Paylaştırmak için sistem ayarlarından - yazıcı yapılandırması - server
settings 'e gelip *share published printers connected to this system* ve *Allow
printing from the internet*  ayarlarını işaretliyorum ve uygula diyorum.

Paylaştırılmış yazıcıyı diğer bilgisayarda kullanmak için eğer windows ise
yazıcı ekle ve oradan da internet yazıcısı deyip adres olarak *
http://10.0.0.250:631/printers/SCX-4200-Series* yazıp sürücüsünü yükleyip
yazdırmayı deniyorum ve gitmiyor.

Eğer Pardus 2008 ise yine yazıcı ekle deyip oradan uzak cups sunucuyu
seçiyorum ve makine kısmına 10.0.0.250 girip devam dediğimde paylaştırılmış
yazıcım geliyor tıklayıp gerekli sürücüyü seçip (ki bunu yaklaşık bir
senedir bu şekilde yapıyorum tabi yazıcı paylaştıran sistem Pardus 2008
iken) devam diyorum yazıcıyı kuruyorum ancak çıktı alamıyorum.

Saygılar.

--
Koray Özdemir