[Pardus-kullanicilari] Youtube-dl Programı

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
15 Eyl 2009 Sal 21:34:27 EEST

15 Eylül 2009 Salı günü (saat 21:30:25) Ahmet Akmaz şunları yazmıştı:
> Merhaba Arkadaşlar,
> Youtube-dl programını Pardus 2009 üzerine kurdum. Ancak uygulamalar
> arasında gözükmüyor; dolayısıyla da kullanamıyorum. Bu programı nasıl
> kullanabilirim?
>
> Teşekkür ederim.

Youtube-dl programının son kullanıcı için bir arayüzü yok. Depoda bunun için
önceleri qttube vardı ama şimdi ne var bilmiyorum.

Kullanmak için konsol açıp youtube-dl video_linki yazmanız yeterli. Daha
detaylı bilgi için konsolda youtube-dl -h komutunu verebilirsiniz.

İyi çalışmalar
İnanç