[Pardus-kullanicilari] Bu saçma mail listesinede pardusunada tüküreyim........

Cagatay Yilmaz cagatayyilmaz86 at hotmail.com
15 Eyl 2009 Sal 16:34:43 EEST

Ben pardusa küsmedim hocam.

2008.2 den 2009a yükselttim cihazımı.Cihaz toshiba laptop.Şimdide ses kartı gitti mesela.

2008.2de hiç bir problem yoktu.Şimdi windowsa dönmek istemiyorum ama sistem çok kararsız v benim üzerinde çalıştığım yazılım projeleri var.Kaçtır mail attım 1 allahın kuluda kalkıp cevap vermedi.Üstüne kabiliyetsizsiniz tarzı kelimeler sarfetiniz ben zaten agresif bir moda girmişim bu yüzden kırıcı oldum sanırım...

Neyse bu mübarek gün kalp kırmamak gerekir hakkınızı helal edin...

Felsefi ve ezoterik açıdan yaklaşınca nasıl oluyo?Merak etmeyin gençliğim kadar olgunluğumda vardır...:)