[Pardus-kullanicilari] Bu saçma mail listesinede pardusunada tüküreyim........

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
15 Eyl 2009 Sal 16:33:20 EEST

Sayın Çağatay bey
Pardus da flash a attıklarınızı bir başka bilgisayarda göremiyormuşsunuz
anladığım kadarıyla. 1 - Flash diskiniizin formatı ext3 ise windowsda
göremezsiniz ki bu windows un basiretsizliği. 2 - Flash diskinizin formatı
fat 32 ise Pardus da falsh a attığınız bilgileri herhangi bir bilgisayarda
işletim sistemi ne olursa olsun görebilir ve aktarabilirsiniz. 3 - Flash
diskinize attığını8z dosyalarınızın aktarma "yazma" işlemi sonlandırılmadan
flash diskinizi çıkarırsanız yine flash diskinizi boş görürsünüz. Pardus da
ben  hemen hemen her gün flash diske program ve dosya atıp bu dosya ve
programları windows kurulu makineye aktarıyorum ve hiç problem yaşamadım.
Tabi bir kes flasha attığım dosyanın büyüklüğüne dikkat etmeden acele ile
flash ı çıkarttığımda boyutu büyük olan dosyanın olmadığını gördükten sonra
bu konuda daha dikkatli davranarak ilk acemilik deyip aynı işi ikinciye
yaptım. Pardus kullanıcısı olarak windows da ki kadar profesyonel
"tecrübeli" kullanıcı değilim 3 sene önce tanıştığım Pardus ile yeni yeni
windows da yapabildiklerimin tamamını daha kolay olarak
gerçekleştirebiliyorum. Ne yalan söyleyeyim windows alışkanlığım olan
haftada bir disk defrag lamayı sıkıya geldimi windows a format atıp tekrar
kurmayı unutum desem yeridir.30 Ağustos Genel Kurulda Site yönetimine
seçilince 15 gündür mecburen windows kullanır oldum.Sürekli araştırıyorum
Site aidat programı ile elektrik programlarını Pardus üzerinde
çalıştırabilirsem orda da Pardus kullanıp rahatlayacağım. Biraz dikkat
herşeyin ilacıdır Bilgisayar kullımında işletim sistemlerinin sizin
kullanımınızdan kaynaklanan yanlışlıklardan sorumlu olması ne yazık ki
mümkün değildir.İyi günler