[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009 ingilizce kurulumdan sonra herşeyi türkçeye çevirmek

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
15 Eyl 2009 Sal 12:47:46 EEST

On Tue, 15 Sep 2009 12:16:43 +0300
CoskunAKTAS at iaosb.com.tr wrote:

> yazma yetkisini çözdüm. kdesu kwrite/boot/grub/grub.conf yazınca
> yetkiyi aldım.
>
> Fakat hala ingilizce türkçeye çeviremedim.

 Öncelikle kullandığınız yazılımların varsa Türkçe dil paketlerini
yükleyin (paket yöneticisinde i18n-tr ve l10n-tr olarka aratarak
bulabilirsiniz, ayrı dil paketi sadece 2-3 pakette var). Daha sonra

kdesu kwrite /etc/conf.d/mudur

 dosyasını açıp

language=tr
keymap=trq

olarak ayarlayın ve bilgisayarınızı baştan başlatın, sistem artık
Türkçe açılmalı