[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009'da yazıcı paylaşımı

Koray Ozdemir 186600 at gmail.com
15 Eyl 2009 Sal 11:28:43 EEST

Merhaba;

Arkadaşlar Pardus 2009'da yazıcıyı paylaştıramıyorum ve bu benim için
ciddi bir problem olmaya başladı.

Belediyemizde yaklaşık 80 tane Pardus'lu bilgisayar var. Hepsi de
Pardus 2008'in (daha doğrusu kde3.5) yavaşlığından şikayetçi.

Pardus 2009 + xfce ile harika performans alıyorum (sanırım ekran
kartlarının çoğunluğunun 16mb onboard via chipsetli olmasından dolayı
kde berbat çalışıyor) ve bu benim işime çok yarayacak.

Ancak şu yazıcı paylaşımı olayını yapabilmem lazım zira neredeyse her
birimde buna ihtiyacım var.

Ayrıca yazıcıları otomatik tanıması çok güzel lakin otomatik tanınan
yazıcının adını değiştiremiyorum ve aynı yazıcıdan belediyemizde çok
sayıda var ve aynı isimli yazıcıdan ağda 5 tane olunca işler karmaşaya
dönüyor. Mümkünse bu yazıcıları otomatik tanıma özelliğini de
kaldırmak istiyorum. (kişisel görüşüme göre sanırım bu Pardus Kurumsal
bizim gibi kurumlar için ideal olacak )

Bilen arkadaşlardan tekrar yardım istiyorum.

Saygılar.

--
Koray Özdemir

11 Eylül 2009 11:45 tarihinde Koray Ozdemir <186600 at gmail.com> yazdı:
> Merhaba;
>
> Ozan Bey; istediğiniz dosyalar ektedir.
>
> Ali Bey; Server ayarlarını önce dediğiniz yerden değiştirdim denedim
> olmayınca firefox üstünden denedim. yani her ikisi de olmadı.
>
> saygılar
>
> --
> Koray Özdemir

>>> sistemlerden (pardus veya windows) yazıcıyı görmeme rağmen