[Pardus-kullanicilari] Kurulan CD'yi taktığımda direk windows açılıyor

Burak Çalışkan burakclskn at gmail.com
13 Eyl 2009 Paz 20:38:31 EEST

Seval Unver wrote On 13-09-2009 20:11:
> Teşekkürler cevaplar için. Başka bir CD deneyeceğiz sanırım. Ben
> arkadaşa tekrar yollayacağım. Yalnız hala Windows'da CD'nin
> doğruluğunu nasıl anlarız (Checksum vb.) yapamıyoruz, onu nasıl yaparız ?
>
> Seval.

Burada[1] link göndermiştim. Sanırım biraz açıklama gerek.

* sha1sum/md5sum'un windows sürümünü bulunuz.
* sha1sum.exe \\.\d:
CD sürücünüzü d olduğunu varsaydım.

Burada[2] ise pardus cdlerinin hash dosyalarını bulabilirsiniz.

[1]
http://liste.pardus.org.tr/pardus-kullanicilari/2009-September/056356.html
[2] ftp://ftp.pardus.org.tr/pub/pardus/kurulan/2009/