[Pardus-kullanicilari] açılışta mudur hatası

mustafa orkun acar mustafa_turqsoft at hotmail.com
13 Eyl 2009 Paz 20:04:58 EEST

An internal error occured. Please report to the bugs.pardus.org.tr. with following information.
< type 'exceptions.IOError' >  Read-only file system: '/etc/mtab'
File " /sbin/mudur.py ", line 1159, in <module>
checkRootFileSystem()
 File " /sbin/mudur.py ", line 983, in cleanupTmp
os.chown("/tmp/.ICE-unix", 0, 0)
 Give root password for maintenance
(or
type Control-D to continue :

parrdus 2009 u kurdum. birkaç açılıp kapanmadan sonra yukarıdaki hatayı vermeye başladı. ctrl+d yaparak giriş yapabildim bir kaç kez. sonra hiç giriş yapamadım.

format attım. 2 gün geçtükten sonra -şimdi- aynı hatayı veriyor. şimdilik ctrl+d ile giriş yapabiliyorum. korkarım bir önceki seferde olduğu gibi bir kaç açıp kapama sonra

sisteme hiç giriş yapamayacağım. konu daha önce özgürlükiçin de açılmış. aynı hatayı alan kişiler var. ama herhangi bir çözüm öneren olmamış.  bu hataya ortaya çıktığında

saat ayarı da bozuluyor. Bilgisi olan?

Sürükle ve Bırak: Windows Live™ Photos ile fotoğraflarınızı kolayca  paylaşımı.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/products/photos.aspx