[Pardus-kullanicilari] Kurulan CD'yi taktığımda direk windows açılıyor

Seval Unver unver.seval at gmail.com
10 Eyl 2009 Per 22:00:52 EEST

Merhaba,

CD gönder projesinden aldığımız bir CD'yi bilgisayara takıyoruz, reset
attığımızda bilgisayar sanki hiç CD takılmamış gibi Windows'u başlatıyor.
Halbuki CD'nin içinde dosyalar falan var. Windows'dayken açtığımda CD'nin
içeriğinin doğru olduğunu gördüm. CD'nin doğruluğundan eminim, bios
ayarlarından da eminim. Yani CD'den başlatması gerekiyor. Bu sorunu daha
önce başkaları da yaşamıştı ama şimdi araştırınca bulamadım bir türlü.

Ne yapabilirim?
Seval.