[Pardus-kullanicilari] Pardus-2009 grafik ekran açılmıyor

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
10 Eyl 2009 Per 15:21:57 EEST

On 11 Eylül 2009 Cuma 02:15:56 ramazan wrote:
> Arkadaşlar nasıl olduğunu anlayamadım ama başlangıcta grup menu den
> Pardus-2009 u seciyorum ve normal grafik ekran olarak açılmaya başlıyor ve
> aşağıdaki çubuk gösterge tam dolduğunda normal yazı ekranı geliyor ve sonu
> şu durumda
>
> Pardus GNU/Linux 2.6.30.5-126-pae 2009-09-10 (tty1)
>
> asesr-pardus kullanıcı adı:
>
> kalıyor. ne yapmalıyım. Yardımlarınız için Teşekkürler.

 PAE kerneli kurmuşsunuz ama PAE kernel için ilgili sürücü (sanırım nvidiai
ekran kartınız var) kurulu olmadığı için sistem açılmıyor. Grub menüsünde PAE
olamayan bir kernel seçerseniz sisteminiz açılıyor olmalı.

 PAE kernel kullanmak istiyorsanız (bilgisayarınızda 4GB ya da daha fazla RAM
var ise) ilgili pae modul paketini kurmanız gerekiyor