[Pardus-kullanicilari] Saat ve Tarih Sorunu

Blue Berry wenbrand at yahoo.co.uk
10 Eyl 2009 Per 15:17:29 EEST

Bazen bilgisayarımı ilk açarken bilgisayara donanımından tarih ve saat alınamadı diye ingilizce bir yazı çıkıyor, devam için şu tuşa basın diyor,basıyorum.bilgisayarım saat ve tarih hariç sorunsuz açılıyor.tarih ve saati tekrar ayarlamak zorunda kalıyorum.bu sorun birkaç kez tekrar etti ama art arda değil.sorun nedir nasıl çözebilirim?pardus 2009 uluslararası sürümü kullanıyorum.son güncellmeler yapılmış halde.