[Pardus-kullanicilari] Otomatik mount

Özgür GÖKALP ozgurgokalp at gmail.com
9 Eyl 2009 Çar 21:22:41 EEST

Fakat ilginç bir şekilde disk yöneticisi benim scd olarak tanınması gereken
tek partisyonluk 1 TB'lık diskimi listesinde göstermiyor. İlgili diski Aygıt
Bildirici algılıyor ve sisteme sorunsuz olarak bağlayıp kullanabiliyorum. Disk
yöneticisini daha önce de denemiştim, şimdi de kontrol ettim sonuç aynı.
Bununla ilgili hata kaydı girmek gerekir mi, ya da başka ne yapılabilir?

09 Eylül 2009 Çarşamba günü (saat 21:07:22) Aydın Deniz Şenler şunları
yazmıştı: