[Pardus-kullanicilari] Firefox açılmıyor

Ahmet Akmaz linukscular at gmail.com
9 Eyl 2009 Çar 16:33:04 EEST

09 Eylül 2009 15:48 tarihinde Ahmet Akmaz <linukscular at gmail.com> yazdı:

> FireFox'u ne ettim eyledim; çalışmaz ettim. Pardus 2008'de FireFox 3.5
> kullanmak istedim ve uğraşırken en son olarak Paket Yöneticisi'nden
> FireFox'u sil komutu verdim. İşlem devam ederken iptal ettim. Yukarıda
> yazılanları uyguladım. Şimdi FireFox, açılmak için bekliyor, bekliyor,
> bekliyor ve de açılmıyor.
>
> Teşekkür ederim.

Problemi sonunda  çözdüm. Bunu yaparken de şu işlemleri gerçekleştirdim.

Paket Yöneticisi'nden firefox ve eklentilerini sil komutunu verdim. Yüzde
yirmi yediye kadar problem yoktu. Orada takılı kaldı. Open Office'le ilgili
paketleri de silmeye çalışıyordu. Biraz bekledim; sonra işlemi iptal ettim.
Firefox'u yeniden kurdum. Şu anda herşey normal görünüyor.

--
"Koku, gülün sesidir
Ve gül toprağın gülümsemesidir."