[Pardus-kullanicilari] firefox güncelleme

Ahmet Akmaz linukscular at gmail.com
9 Eyl 2009 Çar 13:51:20 EEST

09 Eylül 2009 12:46 tarihinde Hasan Alp İNAN <hasan at trlinux.org> yazdı:

> 09 Eylül 2009 Çarşamba günü (saat 12:43:01) mustafa orkun acar şunları
> yazmıştı:
> de
>

> pisi rm firefox --ignore-dep
>
> root haklarıyla yukarıdaki komut ile ek bağımlılıkları kaldırmadan
> kurabilirsiniz.
>
> İyi çalışmalar.
> --
>
> Hasan Alp iNAN
> http://trlinux.org
>
> ------------------------------
>

> README.txt dosyasında "Firefox kurulumu, çalıştırılması ve ayarlanması
için
detaylı bilgiler ve sürüm notları hakkında detaylı bilgiler için
web url adresi:  http://getfirefox.com/releases/" yazılı. Buradaki adrese
bağlanmak istendiği zaman http://www.mozilla-europe.org/tr/firefox/ adresine
yönlendirme yapıyor. Burada da kurulum ile ilgili bir bilgi yok. Firefox 3.5
Pardus 2008 üzerine nasıl kurulacak bir açıklama gelirse ben de memnun
olacağım.

Teşekkür ederim.

--
"Koku, gülün sesidir