[Pardus-kullanicilari] Gurub Problemi

Ahmet Akmaz linukscular at gmail.com
9 Eyl 2009 Çar 13:27:59 EEST

03 Eylül 2009 15:08 tarihinde Ahmet Akmaz <linukscular at gmail.com> yazdı:

> Yanlış anlamadı isem; CD'nin tray'e konmasını açılış için kastediyorsunuz.
> CD takıp açınca bahsettiğiniz user modu çıkmıyor; tabiatı ile diğer
> işlemleri de yapamadım.

> Aşağıda bahsedilen  problemim devam ediyor.

Pardus 2009'a HP 100 Lazer yazıcımı da tanıtamadım. Dolayısıyla sistemden
kaldırıp Pardus 2008'i yeniden kurdum. Halbuki ben ikisini birden takip
etmek istiyorum.

Ben, bir an önce Pardus 2009'a geçmek istiyorum. Ancak grub problemi
çözülmeden Pardus 2009 kurmak istemiyorum. Şimdi sorum şu: Pardus 2008'den
sonra Pardus 2009 yüklendiği zaman Pardus 2008'in açılış problemi çözüldü
mü?

Teşekkür ederim.

--
"Koku, gülün sesidir