[Pardus-kullanicilari] pisi check

Kaan AKŞİT kunguz at gmail.com
6 Eyl 2009 Paz 22:31:03 EEST

Bilgisayarımda pisi check komutu ile kök kullanıcı olarak kurulu paketlerin
doğruluğunu denetliyordum. Bazı paketlerde bozukluk olduğunu gördüm ve
onları pisi rm paket_adı --ignore-dep komutuyla önce kaldırıp sonra pisi it
paket_adı komutuyla da tekrar kurdum ancak bazı paketlerde ki hatalar
düzelmedi hatalı görünen paketler aşağıda ki gibidir:

texlive-latex
netcat
dhcp
openssh
sun-jre
texlive-xetex
texlive-basic
gparted
artwork-pardus-release
nfs-utils
kdemultimedia

Merak ettiğim bu sorunun genel mi yoksa sadece bana mı ait olduğudur? Her
iki durumda da paketlerin düzelmesi için ne yapmam gerekmektedir?

Kaan