[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009 Baslayamama sorunu

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
6 Eyl 2009 Paz 10:51:05 EEST

Arkadaşım
Çabuk pes etmişsin.Grafik ekranda çözüme ulaşamadığınız noktada
Konsol"terminal" açıp su ardından yönetici parolanız onu takiben terminalden
güncellemelerinizi pisi up komutuyla tamamlayıp grafik ekrana dönerek normal
kullanıma geçebilirdiniz.Benzer sorunlarla karşılaşıp birkaç kez birbirinin
tıpatıp aynı terminalden çözüm bu listede yazıldı. Mail listesinde
güncelleme sorunu, donma vs.içerikli yanıtlara bir göz atarsanız
sorunlarınıza nasıl kolay çözümler bulacağınız ve linux tabanlı sisteminize
daha çok hakim olacağınıuz kanaatindeyim.Yeniden sıfırdan kurulum en son
çare olarak bir kenarda durmalı. İlerde aynı durumla karşılaşırsanız
*su
yönetici parolanız
pisi dc
pisi clean
pisi rdb*     komutlarını girdikten sonra
*pisi up*      komutu ile güncellemelerinizi tamamladıktan sonra grafik
ekrana dönüp sisteminizi rahatlıkla kullanabilirsiniz.
Geçtiğimiz hafta sonu yapılan Gürültülü bir Genel kurulda Site yönetimine
seçilip bir haftalık eski yönetimden hesapların,demirbaşların v.s. inin tam
telim  alınmasından sonra ancak bilgisayarımı bu gün açabildim ve zamanında
sorununuza yanıt veremediğim için de üzüldüm. Size bir başka önerim de
korkmadan Pardus u kurcalayın bir taraflarını sakat bıraktıktan sonra
Terminalden root olarak karşılaştığınız sorunları komutlarla çözmeye
sakatladığınız programları onarmayı komutlar ile ile kurulu programları
--reinstall etmeyi sıkıştığınız noktada pisi help ile önünüze açılan tabloda
işinize çözüm için hangi komutu hangi kombinasyonla nasıl kullanacağınız
tablosuna dikkat edin.Hoş bu arada birkaç işlevsiz komut girdisi de
yapabilirsiniz korkmayın, çekinmeyin, devam edin çözüm oralarda bir yerde
sizin ona erişmenizi bekliyor.İyi ve bol Pardus lu günlerr.