[Pardus-kullanicilari] Pardus server olarak?

Ali E.İMREK alierkanimrek at gmail.com
4 Eyl 2009 Cum 20:39:20 EEST

Taner ve Akın'ın sözleri cesaret verici ama ben yine de bir uyarı yapayım.

Kurumsal sunucular konusunda destek her zaman yazılımın kendisinden
daha önemlidir.

Pardus sunucularının desteğini zaten Pardus geliştiricileri sağlıyor.
Peki ya siz Pardus'u kurumsal sunucu olarak ayarladığınızda olası veri
kayıplarınız veya başka ihtiyaçlarınızda kimden 7/24 destek
alacaksınız?

Evet Pardus yıllardan beri sunucu olarak kullanılabiliyor (bende bir
ara sırf meraktan proxy olarak kullanmıştım), ama neden hala bir
Sunucu sürümü yok diye bir düşünmek lazım, CD'ye 3-5 paketi koyup
yayınlamak kolay iş çünkü.

--
Ali E.İMREK