[Pardus-kullanicilari] Ses Düğmeleri İşlevini Kaybetti

Yavuz Yasar yyasar71 at gmail.com
4 Eyl 2009 Cum 09:44:01 EEST

KMix te ana kanal "Master" ı seçmek ile menuden işaretlemeyi
kastediyorsanız zaten o şekilde tanımlı. Lakin ben sanki programda ses
"0" a ulaştıktan sonra tekrar artırmaya çalıştığımda komut almaması
şeklinde birşey algılıyorum zira Pardus u ilk kurduğumda ses seviyesi
%100 idi ve sesi kısarken "0" a kadar kıstım ve daha sonra bu düğmeler
işlevini kaybetti.