[Pardus-kullanicilari] PARDUS 2009 ve Fatrat

Kaan AKŞİT kunguz at gmail.com
3 Eyl 2009 Per 20:07:48 EEST

Pardus 2009 ile Fatrat kullanıyorum. Torrent dosyalarını indirme ve
araştırma için gayet başarılı yalnız şöyle bir sorunum var. Bildiğim
kadayırla fatrat aynı zamanda bir indirme yöneticisi, diğer sabit adresleri
indirmek için fatratı kullanamıyorum. İndirme pencersinde dosya indirme
türleri arasında sadece torrent mevcut. Bu sorunu sadece ben mi yaşıyorum
yoksa aynı soruna sahip kimseler var mıdır?

Kolaylıklar,
Kaan