[Pardus-kullanicilari] harddisk bölümlendirme konusunda acil yardım

Mevlüt KOÇAK mevlut.kocak at artvin.gov.tr
3 Eyl 2009 Per 15:23:16 EEST

Merhaba,
Sizin harddisk bölümlendirmesi ile ilgili bir sorununuz yok. Sadece xp
veya vistanın bilgisayarınızdaki hdd kontrolcüsünü tanımamasından
kaynaklanıyor. Bios ayarlarında sata modu native, ahci, compatible gibi
seçenekler olmalı bunlardan birini deneyerek, kurulum yapabilirsiniz.
Eğer buna rağmen yine hddniz görünmez ise, kurulumda f6 ile driver
disketi (ki anakartın cd sinden hazılanabilir) kullanarak tanıtabilirsiniz.

Mevlüt KOÇAK
Artvin Valiliği
Bilgi İşlem Birimi