[Pardus-kullanicilari] pardus 2009 güncelleme sorunu

Nuri Ümit Tekin numittekin at gmail.com
3 Eyl 2009 Per 15:17:59 EEST

Ben güncellemeyi yaptım. Yeni grub oluştu ve son sürümün kurulması siyah bir
ekranda sağ köşede yanıp sönen - işareti aşamasında tıkanıp kaldı. Birkaç
güncellemeyi birlikte yaptığım diğer üç deneme de ayni sorunla karşılaşmama
neden olduğundan geçmiş yöneticisi ile önceki ayarlarıma geri döndüm.
Benimle ayni sorunu yaşayan galiba yok ya da çözümü biliniyor. Bana da yanıt
verirseniz sevinirim.

--

Bilelim ki, kazandığımız başarı ulusun kuvvetlerini birleştirmesinden ileri
gelmiştir. Aynı başarıları ileride de kazanmak istiyorsak, aynı temele

Mustafa Kemal ATATÜRK

Bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve özgür kullanmak için TÜBİTAK/UEKAE
bünyesinde geliştirilen ücretsiz ulusal işletim sistemi PARDUS'u kullanın.
Binlerce uygulama ve oyun ile tanışın. Güvenliğinizi tehdit eden virüslerden
kurtulun. Ülkemiz için, geleceğimiz için PARDUS işletim sistemini
kullanın/kullandırtın/önerin.

http://www.pardus.org.tr