[Pardus-kullanicilari] kurulumda da sorun - % 36 yada % 47 de duruyor - yardım ?

Uygar UZUNHASAN uygaruzunhasan at yahoo.com
3 Eyl 2009 Per 13:22:32 EEST

Kurulum CD sini test etmek yetmez, her hatayı yakalayamaz.
Öncelikle indirdiğiniz iso paketinin kontrol edilmesi lazım, indirdiğiniz yerde MD5, SHA1 gibi kodlar vardır, öncelikle iso paketinin koduyla aynımı onu kontrol etmelisiniz. Bazı CD yazım programları (Pardus da K3B var mesela) bu hesaplamayı yapar.
En önemli ve sık yapılan yanlış ise hızlı cd yazmak. pardus.iso yu yazdırırken daima en yavaş hızı tercih edin.

 Uygar UZUNHASAN
uygaruzunhasan at yahoo.com
uuzunhasan at nobelyazilim.com
http://www.nobelyazilim.com/