[Pardus-kullanicilari] Güncelleme sonrası VirtualBox

Talha Yalta talhayalta at gmail.com
3 Eyl 2009 Per 09:08:52 EEST

Arkadaşlar yardım için teşekkürler ama sorunum hala çözülmedi.
Sudo komutundan sonra tabi ki ":" işareti koymuyorum.
sudo: /etc/init.d/vboxdrv: command not found
çıktısı komutu girdikten sonra aldığım hata mesajı.
Kubilay Bey'in önerdiği gibi önce su olmayı da denedim ama yine
bash: /etc/init.d/vboxdrv: Böyle bir dosya ya da dizin yok
şeklinde bir hata mesajı aldım.
VirtualBox kullanan epeyce kişi vardır diye tahmin ediyorum. Son
kernel güncellemesinden sonra hiç bu sorun ile karşılaşan olmadı mı?
Teşekkürler
ATY
Not: VirtualBox'ın kapalı kaynak sürümünü kullanıyorum.