[Pardus-kullanicilari] kurulumda da sorun - % 36 yada % 47 de duruyor - yardım ?

Kurtuluş AYDEMİR kurtulus at ertek.com
3 Eyl 2009 Per 08:47:07 EEST

merhaba . Benim de sorunum; defalarca yazdım sonuç alamadım.
Pardus 2009 cd si tüm doğrulamaları geçti.
pardus 2009 sorunsuz bir şekilde kuruldu.
fakat gel gelelim şifre sorma ekranını geçip bir türlü makine açılmıyor.
kullanıcı adı ve şifre giriyorum, girişe basıyorum bir kaç saniye ve hop tekrar aynı ekran.
valla yardımlarınızı bekliyorum.
hala Windovs kullanmak zoruundayım.