[Pardus-kullanicilari] YNT: YNT: YNT: Gurub Problemi

savas savasizmir at gmail.com
2 Eyl 2009 Çar 23:52:29 EEST

selamlar ben de 2008 ve vista yüklü makineye 2009 kurdum. eğer grup
2009 un grubuysa problem partitionla alakalı önce bilgisayarınızda 2008
hangi partitionda olduğuna bakın sonra 2009 un açılış yöneticisinden bu
partition noyu düzeltin. aynı şeyi ben de her seferinde yapmak zorunda
kalıyorum. mesela hda7 olarak 2009 gruba yazmış ama 2008 hda6 bunu
düzeltin problem çözülür. bir de eğer 2008in kerneli güncellenirse 2008in
grub configinde kernel ve diğer ayarların güncel    sürümlerini 2009 açılış
yöneticisinde düzeltmeniz gerekiyor saygılar...