[Pardus-kullanicilari] Ses Düğmeleri İşlevini Kaybetti

Yavuz Yasar yyasar71 at gmail.com
2 Eyl 2009 Çar 10:38:57 EEST

Merhaba arkadaşlar,

LG R400 dizüstü bilgisayarıma Pardus 2009 u kurdum ilk kurulumda klavyenin
üzerindeki ses düğmeleri çalışıyorlardı lakin sesi sonuna kadar kıstıktan ve
ses seviyesi "0" a düştükten sonra bu düğmeler ile ses seviyesini artık
kontrol edemiyorum düğmelerden herhangibirine bastığımda ses çıkışı olmasına
rağmen ekranda "0" görünüyor ve ses kontol edilmiyor. KMix problemsiz
çalışıyor ve ses kontolünü oradan yapıyorum. Düğmeleri çalışır hale getirmek
için ne yapmak gerek bilgisi olan var mı?

--
Yavuz