[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009 Güncelleme Problemi

Eyüp Ersan eyupersan at gmail.com
1 Eyl 2009 Sal 21:36:42 EEST

Onur Küçük wrote On 01-09-2009 18:55:

Pisi Hatası
> org.freedesktop.DBus.Error.NoReply: Message did not receive a reply
> (timeout by message bus)

 Bu mesajı aldığınızda paket yöneticisini kapatıp tekrar güncelleme
işlemi yaptırın, o ana kadar indirilen paketleri silmediyseniz kaldığı
yerden devam edecek.

Evet dün güncelleme yaparken aynı hatayı bende de verdi. Dediğiniz gibi
Paket Yöneticisini kapatıp yeniden başlatınca sorunsuz güncelledi.

Hatanın ethernet veya kablosuz ağ kullanımı ile ilgisi olabilir mi?
Yoksa her ikisinde de hata veriyor mu? Ben kablosuz ağ üzerinden
güncellerken
bu hatayı almıştım..Ethernet' te de aynı hatayı veriyor mu bilmiyorum..

E.E.Sülün