[Pardus-kullanicilari] disk yöneticisi çalışmıyor

Aydın Deniz Şenler adsenler at gmail.com
1 Eyl 2009 Sal 11:41:32 EEST

Dostlar, disk yöneticisi çalışmıyor.
Konsoldan aldığım yanıt aşağıda:

Traceback (most recent call last):
  File "/usr/kde/4/bin/disk-manager", line 44, in <module>
    window = MainWindow()
  File "/usr/kde/4/bin/disk-manager", line 30, in __init__
    widget = MainWidget(self)
  File "/usr/kde/4/share/apps/disk-manager/diskmanager/main.py", line 71, in
__init__
    self.buildItemList()
  File "/usr/kde/4/share/apps/disk-manager/diskmanager/main.py", line 154, in
buildItemList
    for entry in self.iface.entryList():
  File "/usr/kde/4/share/apps/disk-manager/diskmanager/backend.py", line 59,
in entryList
    return self.link.Disk.Manager[self.package].listEntries()
  File "/usr/lib/pardus/comar/__init__.py", line 127, in call
    raise dbus.DBusException, exception
dbus.exceptions.DBusException: tr.org.pardus.comar.IndexError: list index out
of range

Kaldırdım, tekrar kurdum ama sonuç değişmedi. Başka ne yapılabilir?