[Pardus-kullanicilari] jpg

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
1 Eyl 2009 Sal 11:18:13 EEST

Kubilay bey
Teşekkürler benim aradığım uygulama bu idi fakat dönüştürmede boyut olarak
2009-2009 arasında farklılık var ki 567KB png 2009 da dönüştür jpg olarak
maus sağ tık ile 303KB boyuta düşerken png dosyayı 2008 e transfer edip maus
sağ tık ile jpg dönüştürdüğümde 195KB e düşüyor.Acaba bu farklılık nereden
kaynaklanıyor.Teşekkürler